awak cantek mlm ni :D

 
awak, saya tak tipu awak tau...
awak cantek malam ni
awak, saya puji awak bukan nak ambil hati ke ape ke, tapi...
awak cantek malam ni
awak, sori tau saya lambat balik nak bagi makanan sampai awak tak sempat makan...
awak cantek malam ni
awak, kalau pakai perfume, jangan la banyak sangat sebab saya tau awak memang da wangi...
awak cantek malam ni
awak, tadi awak malu-malu dengan saya, kat sana nanti, malu-malu juga dengan mereka ea...
awak cantek malam ni
awak, kalau orang pandang-pandang tu, anggap je perkara biasa, sebab
awak mmg cantek (bukan malam ni je)
awak, jaga diri awak baik-baik ea, saya tak ade nak jage awak...
awak cantek malam ni
awak, saya tau awak kekok nak makan tempat macam tu, tp awak makan je jangan kekok...
awak cantek malam ni
awak, jangan segan ambil lauk, saya tak ade nak tolong awak...
awak cantek malam ni
awak, saya tak ade nak kopek kan udang, tuangkan kuah dan ambilkan lauk...
awak cantek malam ni
awak, makan kenyang-kenyang ea, awak bayar mahal tu...
awak cantek malam ni
awak, saya tau awak bawak kamera, jangan kata awak tak ambil gambar...
awak cantek malam ni
awak, nanti kalau ade tari-menari, awak pandai-pandai la (saya tau awak tak akan join pon)...
awak cantek malam ni
awak, saya lupa nak bgtau malam ni saya nak main futsal...
awak cantek malam ni
awak, nanti kalau ade ape-ape awak sms or call je saya...
awak cantek malam ni
awak, saya tau awak tak sempat baca, tapi kite kan ade chemistry...
awak cantek malam ni
awak, saya stop dulu ea...
awak cantek malam ni
awak,  saya tggu awak balik nanti tau...
awak cantek malam ni

hasil nurkilan dari saya yang hensem~ :D

p/s : post ini di tujukan kepada awak yang memang cantek~ :D
10 Responses

  1. apatu? Says:

    sapa yang tulis ni. kau ke? amboi cantiknya bahasa kamu

    Add Reply

  2. @apatu?

    aku la yg tulis... keh3... thanks bro~ :D

    Add Reply

  3. blogmumu Says:

    menurut perintah..ni komen sy utk puisi awk..

    :)

    Add Reply


  4. blogmumu Says:

    lpasni, tulis la puisi bnyk2 lagi:D

    Add Reply


  5. nurulezzah Says:

    hey akim ade blog upenye!haha jiwang lah ko ni akim..;p

    Add Reply

  6. @nurulezzah

    ada... hahahaha... baru je buat ni cik ezzah~~~ :D

    Add Reply

  7. @nurulezzah

    cik ezzah xmo follow blog kite ke? hehe :D

    Add Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...