sedu sedu sedu

ehh??? bukan Hiccup ni ok!!! hahahahahaha
ntah pape tajuk entry kali ni kn? tp tu la nk crite ngan korg sume... aku pelik la... da lama kot x sedu... tibe2 hari ni dekat 1 jam menahan sedu... dasyaattt~~~ (ayat Nazmi  peserta Raja Lawak 5)... da mcm2 cara aku cuba tp x jadi... cimbi suh tahan napas, aku try... fuuuuuhhhhhhh... hummmpppp... (tahan napas)... tp??? hiiiiiccc... hiiiiicccc... masih lagi tersedu!!! hairan hairan hairan... mcm mana sedu boleh menyedukan tekak ku? aku pun x pasti... tiba2 setelah sekian lame, sedu ku ini pun menghilangkn sedunya... bagaimana??? haaa... cara2nya adalah dengan menghabiskn cerita TRON yg tempoh durasinye adalah 2 jam??? da habis tgk, baru la sedar yg diri ini tidak tersedu lagi... haaa... kn mudah je... tp tu la kn, nk tahan mmg annoying gile kot... jap2 sedu, jap2 sedu... sampaikn nk minum air pun kne timing baik punye... hehe... kepada sape2 yg ade masalah sedu tu, try2 la buat mcm yg diberitahu td... agak2 x ilang jugak, layan je pape cite series habis 1 season... kalo x ilang2 sedu tu, alamatnya x lama lagi la tuh... hahahaha... nmpk? nmpk? saya bergurau... nmpk x saya bergurau... hahaha... kalo x elok2 lagi, bawak2 la berjumpa dgn doktor... senang, x susah pun... di mana ada jalan, di situ ada??? haaa... sambung la sendiri... aku pun pening, jap kemahuan, jap highway, jap sign board, jap tu la, jap ni laa... aaarrghhh... pening2... k, selamat menyambut hari  wanita sedunia~ (xde kaitan ngan tajuk entry tp berkait ngan ini punya hari, tp ada org kata semalam) keh3... sehingga bertemu lagi~~~ bubbyyeee~~~~ :D

haaa... cuba try, aku da cube, x menjadi... huahuahua



2 Responses
  1. suka yg last tu..selamat hari wanita..hehe...tapi sy nak jadi muslimat yg solehah :)

    Add Reply


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...